+36 20 910 6772
info.pdfhungary@gmail.com

Nincsenek termékek a kosárban.

0

Középhaladó óráinkon az izomzat készen áll a további terhelésre, hogy saját testsúlyodat megtartva, akár fejjel lefelé elemeket kivitelezz a rúdon. A gyakorlatok következetesen egymásra épülnek, az izmok fejlődésével arányosan nő a biztonságérzet az egyes akrobatikus elemek elsajátítása során. Nagy hangsúlyt fektetünk a helyes technika elsajátítására és a szimmetrikus terhelésre, a koordinációs képesség fejlesztése érdekében.

Ajánlott óraszám: heti 2-3 alkalom

***

Haladó óráinkon szinte már minden irányba tudunk testhelyzetet változtatni a rúdon, különböző fejjel lefelé elemeket, akrobatikus összekötéseket sajátíthatunk el. Tovább növeljük az erőnlétet, képesek vagyunk összetett akrobatikus mozdulatsorok bemutatására is.  Ezen a szinten már nagyobb szerepe van a hajlékonyságnak, melynek növelésével a résztvevők előtt megnyílik a lehetőség a nagy mozgásterjedelmet igénylő trükkök elsajátítására. Javasoljuk, hogy ha teheted, járj rendszeresen Stretching (nyújtás) óráinkra is.

Ajánlott óraszám: heti 2 alkalom + nyújtás

nézzük!

Haladó órák az Oktogon stúdióban

nézzük!

Haladó órák a Blaha stúdióban

nézzük!

Haladó órák a Buda Flex stúdióban